π Hallo creatieve vrienden! ✂️π¨
Het is weer vrijdag, dus tijd voor een frisse color splash! π¦π
Deze keer duiken we in een vrolijke combo van 2 kleuren. π
Zoals altijd beginnen we met de bekendmaking van de winnaar en de Top 3 van onze vorige challenge:
π Winnaar challenge 20 - 3 Pauline π
Van harte gefeliciteerd! π
Hier is de Winner banner om trots op je blog te zetten.
En natuurlijk onze Top 3, gekozen door het DT Team in numerieke volgorde
TOP 3
1 – # The Crafty Den (5)
2 – # Deanne (7)
3 – # Trijntje (8)
1 – # The Crafty Den (5)
2 – # Deanne (7)
3 – # Trijntje (8)
Ook jullie: een dikke proficiat! ππ
Hier is de Top 3 badge om trots te gebruiken op jullie blog. π
✨
✨ Nieuw! Vanaf nu worden zowel de winnaar als de Top 3 uitgenodigd als GDT.
Heb je interesse? Stuur dan gerust een mailtje naar girlzcreative2026@gmail.com, met als onderwerp: GDT Girlz Creative – Splash it with Color. π
π Voor deze challenge hebben we gekozen voor groen π’ en paars π£ ππ
Laat je kleuren spreken! Gebruik één van de twee opgegeven tinten, of mix ze samen voor een vrolijk effect in je kaart of project — helemaal zoals jij het wilt! π¨π
Of je nu knipt, stempelt, inkt of met embellishments speelt… laat je creativiteit bruisen en tover iets unieks op papier! ✂️π✨
Wit en zwart mogen natuurlijk altijd gezellig meedoen. π€π€
Dus pak je favoriete kleuren en laat ze spatten: splash it with color! π¨✨
Om jullie op weg te helpen, hebben we een moodboard hieronder en natuurlijk ook prachtige voorbeelden van ons DT-team πΈπ
π¨ Inspiratie van ons DT-team π
Bekijk de creaties hieronder en laat je inspireren! ✂️πΊ
Doe gezellig mee en laat je creativiteit stralen ✨π
Veel plezier – DT-team: Claudia, Darlene, & Lisbeth π






Awesome creations everyone! Congratulations!! Thanks so much for choosing my card as a TOP 3! Also for allowing me to be your GDT this challenge! Greatly appreciated! I have my badge proudly displayed on my blog!
BeantwoordenVerwijderenDEANNE at A Little Bit O’ Paper
Wat leuk dat mijn kaart een top 3 plekje heeft gekregen. Dank jullie wel. De anderen ook van harte met hun toppertje. Ik stuur een mailtje. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenPs heb jullie een mailtje gestuurd….. misschien in de spam terecht gekomen … we zijn onderweg.
BeantwoordenVerwijderen